"אני מאוד ממליצה
לעבוד עם אסף"
פתרונות משפטיים חכמים
שיבטיחו את ההצלחה שלכם.
תחומי מומחיות
סטארט-אפים והיי-טק
עזרנו למאות יזמים וחברות הייטק להגן על האינטרסים העסקיים שלהם, ובכך אפשרנו להם להתרכז בצמיחה, במקום בדאגות משפטיות. השירותים המשפטיים שלנו כוללים הסכמי מייסדים, בעלי מניות, הסכמי השקעה, SaaS, קניין רוחני, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות, הסכמי הערה/פיילוט, וכל מסמך או הסכם אחר מעולם ההייטק והיזמות.
עורך דין סטארט אפ | עורך דין הייטק
מסחרי וחברות
אנו מבצעים הקמה ופירוק של חברות, ייעוץ בנוגע להחלטות דירקטוריון וליווי בהיבטי רגולציה. בנוסף, אנו בעלי ניסיון עשיר בניסוח או ניהול משא ומתן עבור מגוון רב של הסכמים, לרבות הסכמי שותפות, מייסדים, הסכמי רכישה או יזמיות משותפות (joint ventures). כמו-כן, אנחנו מומחים בתחום המשא ומתן וגישורים בסכסוכים עסקיים ובעלי הסכמה כמגשרים.
מאגרי מידע
לאור העלייה במספר הפריצות למאגרי מידע, הממשלה הגבירה את הפיקוח שלה ואת היקף הקנסות. עובדות אלו מחזקות את הצורך לעמוד בדרישות החוק בנוגע למאגרי המידע שברשותכם, ובכך להימנע מקנסות, הפרעה למהלך העסקים, פרסום שלילי, ואף מאסר. אנו עורכים ביקורות על מערך מאגרי המידע שלכם, רישום מאגרים וליווי הניהול השוטף שלהם – בשילוב היבטי הפרטיות הנדרשים.
דיני אינטרנט
יש לנו שנים רבות של ניסיון בתחום דיני אינטרנט ומספקים פתרונות מתקדמים הן בפן העסקי והן בפן המשפטי. אנחנו מתמחים בקשת העסקאות בתחום, לרבות הסכמי פיתוח תוכנה, הסכמי SaaS (תוכנה כשירות), היבטים של קניין רוחני (ובפרט זכויות יוצרים), רישיונות קוד פתוח, תנאי שימוש, מדיניות פרטיות, קמפיינים שיווקיים ונושאים רבים אחרים.
ייעוץ עסקי
הערך האמיתי של עורך דין סטארט אפ | עורך דין הייטק מצוי בניסיון שלו וביכולת שלו להבין את העסק שלך ואת צרכיו. יש לנו מעל עשור של ניסיון מעשי עסקי, מה שמאפשר לנו להבין היטב גם את החוק וגם את האתגרים הכרוכים בהקמת מיזם או בניהול חברה. אנו באמת מאמינים שההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו, ומוכנים להיעזר בניסיון, ידע וקשרים שלנו על-מנת לעזור לך להצליח.
פרטיות
תחום הפרטיות הפך לרכיב מהותי בניהול עסק. אנו מספקים מעטפת כוללות לכל צרכי הפרטיות שלכם, החל מהכוונה כללית בעת ההקמה, ניתוח המצב הקיים, ודרך ניסוח מדיניות פרטיות, עמידה בדרישות החנות של אפל או גוגל לאפליקציות, פרטיות במקום עבודה (שימוש במצלמות, רישום מאגר מידע וניהולו) ועוד שלל נושאים על-מנת לוודא שאתם עומדים בדרישות החוק.
גישור עסקי
אני מגשר מוסמך, ומעביר הכשרות בקורס מגשרים. אני בעל ניסיון עשיר בגישורים עסקיים בין חברות, מייסדים, ואנשים פרטיים. תהליך הגישור נעשה בסביבה ניטרלית ושקופה, תוך בניית אווירה של אמון. אני לוקח חלק אקטיבי מתוך מטרה למצוא פתרונות המקובלים על שני הצדדים ומאמין שלכל בעיה קיים פתרון.
מנטורינג
אסף הינו מנטור זוכה פרסים ובעל ניסיון עשיר בליווי מייסדים, בעלי עסקים ומנהלים בחברות הייטק. אסף מסייע להתגבר על אתגרים בתחום הניהול, קריירה, הקמת מיזמים, תקשורת בינאישית ועוד שלל רחב של תחומים. תוך 5-7 מפגשים תתחילו לגלות תובנות משמעותיות, ולקבל כלים מעשיים לעזור לכם להתגבר על האתגרים ולהגשים את המטרות.
ניהול משא ומתן
אסף מלמד משא ומתן בינלאומי עסקי באוניברסיטאות מובילות בעולם, למשרדי עורכי דין מובילים ולחברות פרטיות. בנוסף, הוא מייעץ ומלווה לקוחות במשאים ומתנים מורכבים במגוון תחומים מסחריים לרבות הסכמי שותפים ומייסדים, הסכמי רישיון, רכישה או מכירה ועוד, על-מנת להשיג את התנאים הטובים ביותר.
מדוע הלקוחות שלנו אוהבים לעבוד איתנו
"אני מאוד ממליצה לעבוד עם אסף"
Yael Yanai
מנכ"לית ומייסדת Tribe9
"אסף נתן לי עצות משפטיות ועסקיות משמעותיות מאוד"
בר סוסובר
מנהל שיווק ולקוחות
"אסף תמיד דואג להסביר הכל בצורה סבלנית ונעימה"
הילה סרור
COO Stealth Startup
"אסף מאוד מקצועי, ומאוד
איכפת לו מהלקוחות שלו"
אלון מורשת
מנכ"ל Guiderr
שאלות נפוצות
שאלה מעולה!
- חשוב לוודא שלא בוחרים שם שכבר נמצא בשימוש או שדומה מדי לשם של חברה קיימת (במיוחד לא חברות גדולות או חברות באותו תחום כמו שלכם) כי הן לעתים קרובות ישתמשו בלחץ משפטי כדי לגרום לך להעביר את השם אליהן.
- הימנעו משמות עם מקפים ( – ), במיוחד אם יש אתרים עם שמות דומים בלי מקפים, כי אז משתמשים יגיעו לאתר של המתחרים שלכם. כך גם לגבי שמות שקשה לאיית או שקל להתבלל באיך מאייתים אותם.
- נכון שיש עדיפות לשמות מתחם (דומיינים) עם סיומת ".com" , אבל כיום כבר לא קל למצוא דומיין טוב עם סיומת זו והמחיר גבוה יותר מסיומות אחרות. יש 2 פתרונות: ראשית, לבחור סיומת אחרת נחמדה ואמינה, למשל .co,. שנית, להמציא מילה, כמו שגוגל עשתה (רק שימו לב שאם אתם מכוונים לשוק האסיאתי, אז חשוב לבדוק שאין למילה שבחרתם משמעות שלילית כלשהו או שהיא לא נחשבת לקללה – תתפלאו, אבל זה קרה ללא מעט חברות שנאלצו קצת לשנות את השם באסיה).
- שם דומיין עם שם מרמז תמיד עוזר. למשל, אם העסק בתחום הספורט, אז "Getfit.com" מרמז על התחום.
- אם אתה קונה דומיין שהיה בשימוש קודם, חשוב לוודא את ההיסטוריה של הדומיין ולוודא שהוא "נקי" מכמה וכמה היבטים, למשל: שלא עשו SEO (קידום אורגני) שלילי, שלא השתמשו בדומיין לצורך ספאם (מה שיפגע ביכולת שלכם לעשות דיוור למשל), ושאין לעסק חובות (שלא יבואו אליכם). כדי להוסיף שכבת הגנה נוספת, חשוב לעשות הסכם רכישה שבו יהיה כתוב, בין היתר, שכל מה שקרה לפני המכירה הינו באחריות הבעלים הקודמים.
לסיום, אל תשקיעו יותר מדי זמן בחיפוש דומיין ואל תקנו דומיין במאות או אלפי דולרים (או מיליון דולר כמו שסטארט-אפ אחר עשה…) כי זה באמת לא מה שחשוב להצלחת המזים. מה שחשוב זה שתעשו ולידציה לרעיון/שירות שלכם – את רוב הדברים האחרים אפשר לשנות ולשפר בדרך.